24 augusti, älskling

Första riktiga skoldagen detta, börjar halv elva. Trevlig början på dagen, vaknade tidigt och vinkade av pojken. Satans ont i ryggen efter mer än fyra timmars stående och hoppande på konserten, hänger runt lite i dörrarna för att sträcka ut det, alltid kul.
     Men idag iallafall är ett duktigt datum! Betydande att pga något som hände för ett år sedan ska jag vara lite jobbig nu. Gissa att jag varit tillsammans med söta Jimmy i ett år nu :). Kul att ha en människa man kan vara hur jobbig som helst med, pussa på, nörda sig med naturprogram med och allt galet och dumt jag skulle få för mig!

 



Men nu till att göra sig till skola och hänga lite mer i dörrar!

Kommentarer
Postat av: skratta mig lycklig

du har tur som får uppleva så med någon. avundas dig och jimmy grovt

2009-08-24 @ 20:29:49
Postat av: hanna

grattis sötnosar till vänner :D

2009-08-25 @ 16:14:09
URL: http://hannysen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det underbart..! :) Tycker i alla fall jag, älskar dig av hela mitt hjärta pälsk, det gör jag verkligen. <3

2009-08-25 @ 16:55:11
Postat av: jimp

Nu var jag lite töntig, men så känner jag! ;o

2009-08-25 @ 17:03:51
Postat av: heavymetal4life

är väll inget töntigt, om du älskar henne så mycket så är det ju bara sött, happy anniversary eller vad man kallar det,

2009-08-25 @ 17:35:52
Postat av: jimp,

Äh, det är lite "insidesnack" som man säger! (Typ om jag säger ett skämt, så förstår bara vissa, för att dom t.ex var med när detta hände, insidehumor!) ;p

2009-08-25 @ 20:21:57
Postat av: jagjagjag

haha, hm :) dito älsk!

2009-08-25 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0