muse, me like



Kommentarer
Postat av: heavymetal4life

jag ska se dem i oktober, dem är så himla bra, ett av mina favoband, vilken är din favoritlåt? jag gillar, Assassin, starlight, map of the problematique, hysteria och take a bow :)

2009-08-21 @ 18:49:25
Postat av: jagaagj

oh, vill också se dom då, en jag känner ska gå :) Har inte hört så många låtar egentligen, men gillagillar exo-politics, starlight, feeling good, supermasive black hole osv...! Har typ samma musiksmak ju ;o och gissa, ska också på coldplay imorgon ;o ska köa hela dagen ;p ;p

2009-08-21 @ 20:26:31
Postat av: lYDIA

ANGEE... vi missar muse, inga ståplatser kvar helvettes jävla skit! CP imorrn <3333 omg omg omg och förbandet ska jag berätta ikväll just wait, you will SCREEEEAAAM!!! :D

2009-08-21 @ 20:57:10
URL: http://musique4real.blogspot.com
Postat av: jagjagjag

JAG VET!! jag såg på någonstans, men jag kommer inte ihåg... men jag blev glad! :o ;D

2009-08-21 @ 21:01:36
Postat av: heavymetal4life

hmm, jag vet inte om jag kommer att orka köa hela dagen, men jag ska försöka stå så nära scenen som möjligt, haha ja du och jag verkar ha samma musik smak, coolt, Muse ska släppa ett nytt album i september the resistance heter det, jag är en riktig liten musiknörd, spelar gitarr, trummor och piano på fritiden btw ;) måste köpa arctic monkeys nya album också humbug, kom ut för några dagar sedan. Och jag är överlycklig att jag har ståplats till muse, inte för att skryta haha, men skämt åsido det ska bli kul att se muse i oktober, matthew bellamy ahhh, men att få se chris martin och co imorgon kommer att kännas helt sanslöst bra, vad kul, då kanske vi ses där, haha det är bara att leta efter den mest fula och smala personen i världen så kommer du att se mig, hoppas dem spelar viva la vida, så himla bra låt, gonatt

2009-08-21 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0