alone we stand, together we fall apart

Idag vaknade jag nio ungefär, det säger en hel del, till exempel att jag hade en lång dag framför mig.
     Nejmen, dagen segade, jag latade, gjorde gymnasievalen osv. Runt fyratiden fick man ett litet sms av sin pojke som meddelade att han precis vaknat, han hade spenderat natten med nattgibb och somnat runt tiden då jag vaknade. Så lite efter det tog man sig ut till ekerö! Där var jag utmed kvällen och kom hem någon gång närmare natt.

Låtar för dagen, stunden, året, månaden...  vadsomfallerdigin.
The Strokes - Someday - You only live once.

     Håkan Hellström - Midsommarnatsdröm just för att det är så... somrigt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0