&

Idag är det måndag. Jag kan inte säga att jag skulle ställa mig på måndagars sida om det var så att några talade om måndagar. Förutom lite. Hade mitt utvecklingssamtal idag, det gick väl finfint. Niklas, mentor, hade ju sina kommentarer och jag hade mina kommentarer och föräldrarna hade sina kommentarer. Det kändes smått oseriöst i vissa stunder, som dom stunder då jag och Niklas började diskutera hans kravmärkta banan..
     Iallafall, så missade jag sorgligt nog No-lektionen p.g.a, ska gråta mig till sömns..., och sedan hade vi lektioner och lunch och lektioner. Efter skolan träffade jag ovanligen käre Jimmy, vi åt och sen somnade vi. Kan inte hjälpa att jag känner mig aningen aningen som en liten gammal tant. 
    
     Så åkte vi till brommaplan och åt där lite smått och sedan var det farethewell och vi åkte åt varsitt håll. Idag lyckades jag också slå min mobil så hårt i golvet att den nu har en charmig spricka över skärmen, kudos :).

The Ting Tings - Be The One.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0