fredag i efterhand

Men ser man på. Inatt kunde jag inte sova så runt tvåtiden gick jag ut på en kylig promenad. Jag hade med mig oboy men hade inte orkat värma den, men upp till skinnaviksberget gick jag och satt i någon kvart eller så. Mys Mys.
     Sedan var jag dödligt dödligt trött, men kunde ännu inte sova och låg vaken tills någon gång tidigt då jag somnade. Fick sedan sova ut över Solektionen, sorgligt att den skulle behöva påverkas... 

     Efter skolan försvann jag till spånga och träffade där på Tilda! Vi gick hem till henne och satt tills vi vandrade ut att möta Louise. Dagen rullade, vi latade runt hemma hos Tilda. Så skulle Tildaflickan iväg till staden och Louise och jag tog oss ut til ekerö där Hanna redan befann sig på plats!
     Så där var vi, på ekerö med Jimmy, Johan, Hanna, Anders och någon ny pojke, Alex?.. :), och vippade runt lite.
Så åkte flickorna hem och jag spenderade natten hos familjen Skille, trevligt trevligt!
                                  Hihi, freak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0