14 Februari

Idag vaknade vi tidigt, runt åtta! Och vi var tidiga med det mesta, med vi menar jag mig själv, jag och Jimmy. Man åkte hem runt halv tolv tiden och var framme någon gång ett. Väl hemma andades jag och blev sedan hämtad av pappa. I bilen, påväg till Tumba att fika hos en låtsassyster av min, satt pappa, Anne och Adrian, och jag, och argumenterade om hur man egentligen åkte och om google earth verkligen funkade så bra som påstått..!
     Så var vi i Tumba med de fyra barnen, Linnea, förutnämnda och föräldrarna till barnen! Jag personligen läste tre av barnen en saga och hjälpte sedan det fjärde att lägga pussel, bedårande små krabater.

     Så for det hem och fick mig ett presentkort att ta en aurabild av  käre mamma och tio minuter senare satt man på tunnelbanan till ekerö! På brommaplan mötte jag Hanna, www.hannysen.blogg.se och vi tog den lilla bussen till slutstopp tapp. Där mötte vi upp med Jimmy och Johan. Trevlans trevlans säger jag bara.
     Lite senare kom Camilla och Fredrik förbi och ännu en vild vild tid senare drog sig Jimmy iväg från oss alla. Så vi gick ut och hade roligt med att åka isbana och jag blev underbart(...) hes. Nu pratar jag så fint att jag kan tro att ni bara kunde sitta i timmar och höra mig tala...
     Men så sedan drack vi te och sen åkte vi flickor till brommaplan åter. Där stod vi en stund och gladade runt tills jag lämnade tösarna för att ta mig på tunnelbanan. På tunnelbanan började några randoms prata med mig, det var ju trevligt det :). 

Och idag är ju alla hjärtans dag, man säger ju älskhet och sådant :).     
     Men nu ska jag göra annat, goder natt. 

 

Kommentarer
Postat av: hanna

SJUKT rolig kväll darling! :) hahaha ... "vi kan stå här och äta" BOM, LÅST - GRILLEN ÄR NU STÄNGD!... (intern skämt)<3

2009-02-17 @ 19:10:44
URL: http://hannysen.blogg.se/
Postat av: Jag.

hahahha, jävla..! Och slänga typ korvbröd på golvet också,..typ jaha, vafan.. (8 <3

2009-02-18 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0