you're cooooold

Fuckin' cold! (8)
    
Nejdå, men igår var det nationella, nr 1. Det gick på en smörsmord timme och sedan var det hem med redbull och riesen :) :).
     Så flöt dagen på (målade glatt på Atid, fick fina fläckar på jackan och vackra highfive prickar på händerna) och sedan var man med Jimmy, för ovanlighetens skull, jag kan ana CHOCKEN.

Idag var smidig, vaknade i tid, duschade, story of my LIFE! Men oj, där hände något..
     Skola, ny cooling lärare, American John, i gympa!

Så gick Andrea och jag hem till mig och.. Ja, pluggade.. Så försvann Andrea genom dörren för att ta vägen till stan! En tid senare följde jag samma steg och mötte flickan Louise. Vi for runt lite, gled in på affärer här och där, Louise köpte sig en skjorta och sen var det tunnelbana till Skärmarbrink, där mitt egentligan hem nummer två ligger. Där spenderar jag mycket tid vill jag säga er, devoted för lajflajflajf!
     Hos min far diskuterades det heta ämnet gymnasium. Man kunde ju inte hjälpa att bli lite sur när Anne, älskad låtsasmoder detta, försökte ha rätt när vi sa exakt samma sak och vägrade lyssna när jag förklara detta fakta?..

Så bilade jag hem, köpte drivor på konsum, anteckna viktigheten, och hemma sitter jag nu och lyssnar på;;;;;;;
    
          Timo Räisänen - Sweet Marie


Man kan ju inte springa coolare än sådär, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0