Att gå är livet, men att dröja döden

Kan man gissa sig till dessa ords skrivare?
     Jag skulle säga att det är Shakespeare, mest för att jag redan vet det.

Men ja, jag vill bara tycka att snön är tillbaka, för det kan man ju anse att den är när marken är vit.
                           Där har vi oss utsikten från taket. 
                                                           Vackert vackert.

Sen ser vi oss om efter en bra sång och hittar Cat Power - New York
Där har man sig en härlighet :).
Sen även fastnar man för det, vilket stör mig oerhört, för solot i Alter Bridge - Open Your Eyes men bara solot, och det är efter sådär typ tre minuter tror jag (8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0