Dagens dag!

Idag är tisdag. Där har vi oss alla en nyhet. Iallafall har mina lärare bestämt sig för att vi ska göra en extreme school makeover (kreativiteten flödar bara man hör namnet). Så dom delade in oss i små grupper att diskutera hur vi skulle kunna förbättra vår redan väldigt vackra och överflödigt underbara skola.

Under denna timme upplevde jag en såkallad laughloop, nästan.

Louise(lärare med underbart gäl röst som spricker lite här och var när hon talar) - Det vore ju lite kitchigt (spricker) med flamingos inne (spricker) på toaletterna. Tillsammans (spricker) med fruktbilderna (ett fint litet förslag från någon grupp..)

Jag får en blick från käre Andrea, www.quintan.blogg.se, och börjar skratta i tystnad. Louise säger något mer, Andrea håller skrattet tyst, Louise spricker på rösten och gör en fin liten min.
Jag undviker resten av historien.
Också trodde våra lärare att vi inte skulle klara av att hitta på vår våning och hade kopierat ut små kartor av den som dom gav ut till oss.

Louise- Här har ni en karta till gruppen :) :) :).
Nils- Vi behöver nog ingen karta, Louise, vi lär hitta.
Louise- ....

Iallafall så planerade min grupp att måla grupprummet rött. 
Ari sa nej, och ställde sig på en stol för att fixa lampan. Jag fällde några positvit ställda kommentarer och fick sedan klättra upp på bordet för att fixa lampan som Ari inte kunde nå upp till..
 
Idag har jag iallafall vart lite husmorlig, hemmafrulig och sådant! Något som käre Anders nog skulle fälla fler än en kommentar till, jag säger då det!
Så jag har varit så väldans duktig och tvättat lite av min familjs vackra kläder och ställt in i diskmaskinen och spelat fint på piano :).
Så för att lägga till på husmorslistan har jag stickat och tvättat mina lovikavantar nu! ;o ;o

Dom är ju... på sitt lilla vis
och den där tummen ser ju
mer ut som något valfritt än
en tumme om jag säger det själv..

Men nu är jag okreativ för stunden och tänker inte skriva något mer :).

Många trevliga tankar riktar jag världen!
...

Kommentarer
Postat av: Riktigt RIKTIGT jävla rolig läsning tbh.....

hahahahha, håll käften! angelina du är fett kul! visste inte att du var som du är, du pratar ju aldrig. haha, fett kul med lousie, önskar jag också fick vara i den gruppen och höra henne...eller förresten så hatar jag henne också, det räcker att träffa henne en gång i veckan ;)

seriöst, jag sitter här och är chockad, du är helt annorlunda än jag trodde, shit.

2009-01-13 @ 21:35:22
Postat av: Riktigt RIKTIGT jävla rolig läsning tbh.....

hahahaha, håll käften! angelina du är asrolig, jag visste inte att du var det. du pratar ju aldrig så jag vet liksom inte så mycket om dig. shit, jag är typ chockad. hahaha, fyfan va kul med kartan! hatar också louise men fett kul att vara i din grupp och höra henne och se hennes JOBBIGA leende. eller förresten, det räcker med att träffa henne en gång i veckan, hon är lite för mycket ;)

2009-01-13 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0