Jag är en vampyr, jag suger och spyr (8)

idag var idag och idag var jag i skolan. iallafall halva dagen, därefter lunch där det blev som det blev.
     Då satt jag hemma tills jag bestämde mig för att fullfölja min plan att möta Linn, jag ville inte göra min käre vän besviken! Hihihihi.

Vi chillivippade igen, roligt roligt roligt.

Iallafall, Markus Krunegård - Jag är en vampyr och Death Cab For Cutie - Title and Registration.
     Härligheter för dagen!



Denna lilla filur (Robert Smith) hade jag en redovisning om idag, den gick... Bra :).
     Lyssna för satan på The Cure - The Upstairs Room, hödö hödö hödö,  den är fin den.

Japp!

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-23 @ 18:58:16
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0