Lite mer tisdag kan aldrig skada

Fick nyss ett trevligt samtal. Det ringde, i mitt rum, musiken var på, alla skrev precis då kändes det som och telefonen ringde igen!
Jag fick leta under väskor och skolpapper tills jag hittade telefonen.
- Japp.
- Ja, hej, Angelinaaaahhh.

Jag rös, pratade lite med personen, och fick sedan överlämna telefonen till vars samtalet var riktat :).

Sedan jag skrev har det väl inte varit sådär överdrivet spännade saker som hänt, jag har ätit iallafall. Men jag har inget bättre för mig, så jag kan väl sitta här och... Lista upp mina konserter för året, bara för att ingen har något speciellt intresse av att veta och det är väl inte som att jag inte gillar att gilla mina saker att göra...... :)

markus Krunegård - 1 Februari
Jose Gonzalez - 14 mars
Bob Dylan - 23 mars
(Mando Diao - 25 April)
Coldplay - 22 Augusti

HAHAHAHAHAH, fan vad kul.
Nejshit, damp.

Sen en bra låt, men jag vettefan hur man lägger in låtar här, men lyssna på denna finheten; The Perishers - I hope you'll be missing me (like i will miss you).
Älsk älsk älsk (:

Och juste, Martin är en kär vän det, vi ska gå på Krunegård tillsammans :)
Och vilka är kommentatörerna lr vad det heter? (:




Där är förresten Lydias och min pepparkaka
vi gjorde någon gång förut, min är stjärnan.
Jag kan inget annat säga än att vi hyser talang
och bör öppna ett designbageri snarast.
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0