The första inlägg!

Men hej, jag är Angelina :) Hade redan en blogg egentligen, men den är ju som den är, oanvändbar utan lösenord..

Idag är iallafall måndag och jag har spenderat denne i skolan, en UNDERBAR plats såkallad PARADIS(...) och sedan med min käre vän Louise, www.lousie.blogg.se, i staden. Vi sökte där en present åt hennes käre syster och jag köpte mig en liten väska på indiska. Om ni ville veta, var det denne;

Okej, jag hittar ingen bild för att just nu är jag inte speciellt effektiv. Men den är iallafall liten och svart och något som är inte mycket min stil :).

Mer för dagen; man har ju köpt sin biljett (och Martins) till Markus Krunegård! ;o ;o ;o
Det var ju lite roligt, nu har jag.. fyra fina konserter inbokade för året, kanske fem med mando diao. Kanske blir det Håkan Hellström i sommar också, det återstår att se.
     Det är ju alltid trevligt att umgås med sina vänner, ja... Att stå bland svettstänk och hurra för dessa människor fyllda med talang, ja jösse!

Men nu skall jag läsa i min bok, eclipse, den bok som endast jag och ingen annan läser, sanning där. 
Detta är en fullt seriös blogg för alla som vill undra :).


Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTASTE LINUS

bra... höhö :D

2009-01-12 @ 22:57:46
URL: http://linaebersjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är martin?

2009-01-13 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0