"You're so cute when you slurr in your speech"

Idag var en ovanligt underbar dag.
Jag säger detta med sarkastnivån hög som en skyskrapa, betydande att nej, det var den inte.
     Den var väl som dom brukar vara :) :) :).

Först var det ju underbart att vakna fem minuter före lektionen började, stängde väl av klockan i sömnen, jävligt normalt att ställa sig tvärsöver rummet och sen gå tillbaka utan att märka?.., sen fick jag krypa genom en korridor med små typ fyror för att jag råkar ha några jobbiga knytskor och en lärare sa att så gör man på den här våningen :).
    Andrea garvade, jag kröp, barnen sa medlidsamt att dom vart med om samma sak. Det värmde..

Sen kom jag hem, tre minuter före man brukar för Ari släppte oss tidigt, oh lordie lord ;o ;o ;o.
     Väl hemma var jag hemma, låter det konstigt i öronen?

Sedan vandrade jag mig till södra station där jag mötte Linn the lovely! Vi spenderade lite qualitytime tillsammans på ett vackert litet ställe såkallat Burger King. 
Så chillevippade vi hemma på söder i några snabba timmar och hoppade glatt runt som glädjemenyer!

Crooked Teeth - Deathcab For Cutie är en underbart söt låt som man bör lyssna på enligt spellistan.
     Också Got 2 Let U - The Knife är en ljuvlig liten truddelutt!
Men nu skall vi ut och vandra södermalm, skrämma upp de små liven ute på gatorna och förstöra lite sopkorgar för det är vad som underhåller oss till fullo.



Ja, ingen kommentar på bilden. BEDÅRANDE OCH UNDERBAR är allt jag vill veta om denne och man är kanske inte den mest fotogeniska lilla personen i universum....

Men bajs.


Kommentarer
Postat av: julia

du passar väldigt bra i flätor, du hade ju det i fredags, jättesött! :) jag tänkte säga det till dig då men jag glömde sen så har vi ju massa halvklass-lektioner på fredagar, du vet, så jag hann aldrig och sen glömde jag, men nu kan jag säga det här, med flätor på bilden och allt, kanon! jaja, iaf, fin i flätor helt enkelt, det var det jag ville säga! :D

2009-01-17 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0