!

Ser man på, helgen är över och förbi och snart är det måndag igen.
Livets cirkel!

Jag har haft mig en väldans massa fina stunder med käre vänner och besökt mig ett gymnasium!
     Fredagen spenderades för det mesta tillsammans med underbara Louise och lydia framför teven, ingen kommentar på våra sociala kunskaper :).


 
Där är de fina flickorna, lekandes, och även vår skönhetstävlingsvinnande varma choklad.
          Sedan träffade man på lördagen Lina, www.linaebersjo.blogg.se, och därmed besökte jag tillsammans med henne och Louise Thordilsgymnasiet. Där stötte man på en och annan Oskar och Viktor ;o.

Sedan vandrade jag mig åter bort till ekerö för att besöka Jimmy, en rar gosse detta.


Här har vi honom lekandes på isen över sjön där vi vandrade under söndagens lopp :).
...
     Också tog vi oss in i spökhuset(...) genom ett litet fönster, det var ju.. en skrämmande upplevelse det. Vi flyttade en kudde och stängde ett skåp, man får väl se om SPÖKET bestämmer sig för att röja upp efter oss eller kommer jagandes efter oss om natten :).
Spänningen är o l i d l i g. 

Slött och gott, skolan åter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0