hihih.

Nejmen, igår, torsdag, vart det prao och sedan Linn!
     Idag vaknade jag sju och blev hämtad av Victor halv åtta. Vi åkte iväg till maxim där resten av dagen spenderades. Det åts, sprangs runt, blevs besökt av läraren Micke och satts satts satts medan dom spelade in den tre minuter långa dialogen i en väldig massa timmar. Men roligt var det!

Sedan vart det hem, hötorget för blommor och så 50fest för Anne, man gratulerar! Vi åt och jag pratade med lite finsksvenskt folk, alltid trevligt, lite prat med Adrian. I like his kommentar till Mira, en åttaåring, om att hennes syster råkade spilla ut hans vin;
- Vet du, att Vega spillde ut mitt vin, och jag hade knappt druckit något alls av det, så nu kommer jag inte kunna bli full. Taskigt va?
Mira - Jaaa.
- Jag tror hon gjorde det med flit.

Hihihi, sött rött :)


Regina Spektor - Better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0