mjau mjau mjau mjau... (8)

Hihihihi.
     Här kom man igen och ska skriva måndag. 
Idag har jag vaknat, åkt till fryshuset där jag träffade lilla Andrea. Vi sa snabbt hejdå då hon skulle till dans. 
Jag fick sitta med en grupp men blev ropad först till sång. Gick ju dugligt bra får man väl säga. Sen vart det bla bla bla bla och så hem att hämta betyg och id som jag tidigare glömt.
     
     Väl framme igen vid fryshuset hade jag glömt sakerna igen och fick åka fram och tillbaka ännu en gång. Så bar det av direkt till Rådmansgatan. och trevligt trevligt träffade man på en pedofil på tunnelbanan som tyckte att det var synd att man inte var singel, men erbjöd sig själv med en kondom och talade om att han satt och smekte sig under byxan
(.....)

Men nu skalls det vidare att vara i full gång med olika projekt, hellyes...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0