sing it....!

Torsdag morgon.
     Måndag och Tisdag var och sov man hos Jim.
Onsdag träffade man lilla Louise inne i staden och hittade hennes väl efterlängtade skor! Hon blev inte sådär väldigt överlycklig utan började överväga att lämna tillbaka dom... :) I stan sa man också såklart hej till Lina, Fanny och Hanna! 
     Men så bar det av till spånga där vi var och var och sedan kom Jocke, en härlig prick detta. Så vi tre var ett tag hos Louisen och sen åkte alla hem till sig!

Och en sak som stör mig då helvete och även min pengabank... (8, om jag inte hade klippt mina naglar kortkorta i måndags hade jag igår tjänat mig en tusenlapp på att hålla en skylt... Man tackar och ler! :) Istället fick jag sitta statist i bakgrunden på samma reklam, en detalj jag länge planerar att peka ut. Ha ha ha.

godermorgenochfarväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0