a la vecka

Vecka vecka vecka 13.
Måndag - var dagen fri av skola. Då passade man på att skapa tårta, muffins och pizza. Hihihi.
     Också åkte man iväg till Globen och såg the legend Bob Dylan. Han var förbaskat duktig tycker jag nog :) :).



Tisdag - Denna dag åkte jag till Tyresö gymnasium och satt där, pratade där, sjöng där. Fan vad spännande och saker. Nejmen, det var kul, folk var kul och skola verkade bra...!

Onsdag - Nationella engelska, gick åt helvete skulle jag tro eftersom jag absolut inte höll mig till ämnet, satan :).
Sen blev det stan med Louise och Tilda, kul kul kul.

Torsdag - Woh, det kallas blodprov och man stack en nål i armen på mig! Härlig tant som stack nålen i en och pratade om gymnasievalen och hur hennes son hade helt fantastiska betyg. Sen skola sen Linn, då vi hade trevliga stunder!

Fredag - Dagen då jag var i skolan och efter skolan med Lydia. Vi åkte till götgatan vad jag minns, och fikade sedan på Tully's Coffee. Så satt vi och segade och allt möjligt vad vi gjorde!

Lördag - Var man med Linn, vi åkte till staden och shop, iallafall Linn. Sen till södra och fetta på Subway.

Söndag - Ska jag plugga plugga plugga. Och nu är klockan framställd en timme, den bästa tiden på året, finns bara en sak att säga flickor och pojkar;
Here Comes The Sun (little darling) - The Beatles.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0