bananpizza

Åter sov pojken över, mycket tjusigt :). Så vaknade igen onödigt tidigt, men lyckades ändå komma sent till första mattelektionen pga köp av äpplen på konsum. Väldigt mycket i onödan också, för på lunchen åt jag med älsk, som kom heeela långa vägen från sickla för att avnjuta med mig en bananpizza. Oturligt nog var detta inte lunchtid, utan NOtid... Så jag och halva klassen vimsade runt tills vi fann salen! 
    
     Sen var jag i stan med Linn, köpte Coldplays Parachutes på stolt impuls. Också var vi sociala med en klockförsäljare till den nivå att man fick veta hans namn och att han talade flytande engelska :), imponerande. 


                      

Skånes very own love tree!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bananpizza <3 :D:D:D Haha, nämen har du skrivit på trädet älskling. J <3 A forever, gud va sött :) Jag vet att det är du, du behöver inte vifta bort det! :)

Puss puss! ;p

2009-08-25 @ 23:22:38
Postat av: jjag

men verkligen, som menat! :) klättrade faktiskt upp fast.. ramlade ner lite.

2009-08-25 @ 23:29:13
Postat av: jimp

Jadu, det sistnämna tvivlar jag inte en sekund på... ;o

2009-08-25 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0