hihi.

Idag skrev jag ju aningen dagligt, men nu har saker hänt!
     Höhö, ja, saker.. Andrea kom till min fina lägenhet och vi satt där en stund, så gick vi ut och mötte en flicka så kallad Mikaela. Jag kände av deras ögonblick och gick hem igen :) :) :). 
     Väl hemma gjorde jag pannkakor. Det var ju lite sådär att jag stod och tänkte "Nu kommer brandlarmet gå, det kommer gå nu" när det hände att det började tjuta. Högt och galet och jag fick dra ut batteriet före jag fick äta mina pannkakor. 
 
Så började skolan halv ett och där satt vi i datasalen och satt väl, datorn gick väl fort lite sådär att om man tryckte fram nåt så kom det tio minuter senare. Så matte, där satt vi och jag lyssnade på Toms fina musik :).
     Så bakade jag charmiga kakor väl hemma och sedan gick timmarna. Käre syster ville ha med mig till mataffären och där gick vi genom kylan.
     Så var far här när vi kom hem, till INGENS chock. Vi satt väl några timmar och la till några fler fina gymnasium på listan före jag gnällde som en spik och sa att jag ville dö och klippte av mig handen.
     Nej, dramat var väl inte så, men jag mådde illa och skickade väl hem pappa lite smått sådär, som för sin del mådde illa han med.



NU är nu och nu ska jag lämna en sång; Aqualung - Strange And Beautiful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0