I'm such a draamaaa queeen.. (8)

Ser man på att solen tittade fram idag. Jag vet att den kanske gjort det tidigare men jag anser att detta är något värt att kommentera.
Idag var väl en alldaglig dag skulle man väl säga, skridskorna blev inställt för Andreas blev väl lite förbannad över att vi förgrymmade elever röjt i skridskoskåpet och att vissa gick runt på sten med skridskor, UTAN SKYDD, bevare mig väl!

Ja, sedan sista lektioen satt jag och gjorde grundskolematte för att en viss lärare kände det fel att jag satt och läste :).
Sedan vandrade jag mig bort till ekerö och träffade där är liten filur, käre Jimmy detta :).
     Ackack, visst hade mig sig det trevligt och sedan far man hem igen.


Där har man sig en liten Andrea ståendes i lunchtidsolen :).

Under dagen lyssnade jag också sönder en låt som jag sannerligen tycker om :) Laakso - High Drama, därav rubrik.
     Sedan låten mina fina, uppmuntrande tågbussresor gick ut på var ju faktiskt Muse - Shrinking Universe.
Några spektakulära sånger om jag så skulle uttrycka mig om dessa.

<3333333333333333 rumpnisse.


Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTASTE LINUS

skridskor utan skydd är en synd mot gud!:O

2009-01-15 @ 21:03:06
URL: http://linaebersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0