Ain't it! ;o

Dagen började med matte. Det mesta av tiden, där jag inte flitigt arbetade i boken, stirrades det på en hackspett i trädet.

    

Ja, där någonstans skulle den vara, men missade nog eftersom jag under tiden som jag tog bilden lyssnade på Walles spännande berättelse om när han konverserade med en hackspett på sin innegård :).

Så skolan hade sin gång och sedan gick jag med Andrea, nu www.weeona.blogg.se, till prisextra där vi vandrade runt och ställde till scener :).
     Så bakades lite charmiga bullar, min syster ville gladeligen hjälpa till, och här har vi dom! ;o Ja, däruppe.. Och nej, dom ser ju inte sådär jättegoda ut men goda är dom :).

Så gick jag min väg till södra station och träffade darling Linn.
     Vi lekte i en affär och sedan spenderade vi stunder på Mcdonk. 

 
     Japp.

Nu bär det ut till skinnarviksberget på en promenad :) :) :).
     Sen har vi oss en sång som jag fallit mig att trivas med; Lenka - The Show.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0