muffinsdagen

Idag är the fourth of August, menande att idag är dagen man bakar muffins :). Hade hoppats på lite höstigt väder, men nejnej, 20+ och sol blir det då!

     Men iallafall, fram tills nu;
Lördag; födelsedag hade en viss person, grattis Louise! Vi (Anja, Lina, Louise, sofia et Lydia) letade café i någon timme på stan tills vi gav upp och åkte ut till spånga. Satt på någon liten fest i drygt en kvart, så film hos Jocke sen sleep hos Lydier!
     Söndag - idag; Åkte iväg till Ekerö, vippade runt där lite, så in till stan på kvällen med Jimmy. Spendera tider här tills nu och snarre skall man till Skärmarbrink, yay.



     

Kommentarer
Postat av: heavymetal4life

grym musiksmak du har, cool blogg :)

2009-08-05 @ 12:10:11
Postat av: heavymetal4life

http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM, du kommer att älska den där låten om du gillar bra gitarrspel, den är väldigt fin :)

2009-08-05 @ 12:13:48
Postat av: jjaaaaag

haha, tack ;p jo, den var bra låten, gillar gitarren (:

2009-08-18 @ 09:33:36
Postat av: heavymetal4life

visst är den, han spelar den direkt från hjärtat, låten är dedikerad åt en tjej han var kär i, rätt söt tycker jag, det är en kärlekslåt med andra ord :)

2009-08-19 @ 23:10:27
Postat av: jaaaaag

Haha, imponerande :) fast då ska man höra Love song, the cure, om man vill höra typ "äkta kärlekslåt spelad från hjärtat"!

2009-08-19 @ 23:26:13
Postat av: heavymetal4life

Den har jag hört, jag älskar the Cure! den låten fick mig nästan att gråta, den var så himla vacker, jag gillar friday im in love och just like heaven också:)

2009-08-20 @ 11:58:19
Postat av: jjjaaaag

haha, älskar också dom! såg dom live förra året ;p vad gillar du mer för musik då? :)

2009-08-21 @ 11:42:48
Postat av: Anonym

jag gillar arctic monkeys, Paramore, the killers, muse, coldplay, Jose gonzalez, jimi hendrix, tool, metallica, red hot chili peppers, dream theater, system of a down, lamb of god, machine head, radiohead, white stripes, Iron maiden, pantera, slayer, och många fler,



fast favo banden är, Tool, Muse, Coldplay, Metallica, och slayer :)

2009-08-21 @ 19:10:16
Postat av: heavymetal4life

jättekul att du fick se the cure, förra året, skulle också velat se dom, fast jag ska se coldplay imorgon aaah :D

2009-08-21 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0