Jag har vart kär och ni har vart kär

Oj, idag var söndag, fabruari första. Och idag var jag med älskade Jimmy och sedan tog man sig till Centralen och mötte käre Martin. Martin och jag tog oss vidare till Cirkus där vi skulle se...
Bam bam bam..
Markus Krunegård!
Jag säger bara att konserten var en fin upplevelse där vi hoppade, skrek (hes en aning ja) och hade allmänt trevligt ja!
     Det var underbart härlig stämning, kärleksstämpel på Vampyr, Den som dör och Stjärnfallet.

Därför måste jag ju ha en charmig sång, Markus Krunegård - Den som dör får se.
     Rubriken därav, hitta hitta hotta hitta. Höhö, lyssna efter Martinbiten också, det är sött 8).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0