veckoslutet

Igår vaknade jag och Lydia ca tio, iallafall jag, så spelade vi lite glatt mario och spenderade tider!
     Så åkte vi till slussen och hon skulle träffa vän och jag åkte vidare till ekerö för att träffa Jimmy!

Och igår dog också min ipod..
     Så när jag åkte hem idag var det tyst, bortsett från några som satt och vägrade prata om annat än Dota(...) på tunnelbanan i trettio minuter.
     Också idag fixade jag mina fina hål i öronen, gjorde ju smått ont och fick göra om när jag kom hem, men nu kan jag ha örhängen igen, vinst i say! ;o ;o

Sen väl hemma gällde paj och heta diskussioner om gymnasiet. Pappa kom beredd med fina papper och så satt vi, tre timmar, och bla bla bla osv.

Sedan var det kväll och jag har blivit dragen till att lyssna snart säkert 20 gånger nu på First Ade Kit - Tangerine!
     Sen här har vi en underbar underbar underbar sång, The Cure - Love song.



ja, den är fin den, Robert Smith skrev den till sin käre fru i bröllopspresent. Dom har varit tillsammans sen dom var tror jag femton eller så och är nu runt femtio, fortfarande käre och bedårande!

Kommentarer
Postat av: panikslagen

vilka gymnasium är det du funderar på?

2009-02-08 @ 23:03:39
Postat av: Jag.

Vetinte, typ thorildsplan, frys, kärtorp, tyresö..., kulturama blabla!

2009-02-12 @ 08:55:25
URL: http://iareang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0