torsdag

Idag vaknade jag okunnig att prata och fick stanna hemma. Under dagen dracks det te och åts gårdagens kakor...
     Sedan pratade jag med Linn och planen att mötas på södra höll. När jag gick ut var jag typ blockad från världen och lyckades gå över gatan mot rött ca tre gånger, bland bilarna, utan att knappt märka eller bli påkörd, det var lite.. udda. Så var typ allt tyst, som distant eller nåt, lite coolt! :)

     Vi två var iallafall sega, mest pga mig... Låg på golvet och dog lite smått medan hon åt i sig lite macka. Så åt vi flingor.
Så åkte vi till staden och gick till fina lilla Cinderella och köpte mig en klubba och sedan till Burger King för att åtnjuta oss lite mat..
     Så latade vi hemma en stund och sedan bar det av till södra där man vinkade av den käre flickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0