Slask

Jani, slask på marken och is på trottoaren! Där har man sig sverige i nuläge :). Jag själv har haft roligt med att trampa sönder sån där tunn tunn is över vattenpölar! Tyvärr fick jag inte göra så mycket som jag ville för en viss person sa nej..
     Sen har jag halkat några gånger idag på ekerö (en gång nästan ner under en bil...), jävligt med is där.. :)

Igår var jag på fryshuset! Med Andrea, min käre. Vi kom tidigt och spenderade lite fin tid där.. Ja, sen vart det infomöte och vi stötte ihop med Tilda, www.tildasinternetdagbok.blogg.se, ! Så där satt vi och fick se lite Fryshusettalanger, dom sjöng och spelade och dansade..
     Så delades man upp efter inriktning. Jag fick vandra mig bort ensam till skriv med.. lite folk. Det var två trevliga timmar ungefär, spenderade att sitta i ett litet klassrum och föräldrarna med frågor lät ju allmänt sura.
     Efter det åkte jag vilse på tvärbanan men hittade min väg hem lätt, lokalsinnet på t o p p.

Och idag, rolig skoldag med vackra redovisningar på musik och sedan en fin liten utskällning av Ari och sedan var det bort det ekerö som gällde!
     Dagen rullade förbi, Jimmy och jag besökte åter... Spökhuset. Det var sig likt, inget udda hade hänt där inte.
Dramatiskt.

Så skulle man hem, spenderade en timme eller så på brommaplan, varav där vi såg Mackan från Erik&Mackan, snygga och smärta sittandes på Mcd. ;o ;o
     Coolalong säger man då. Så råkade vi fastna, eller kanske tryckte någon på stoppknappen, i hissen. Och man kanske stötte åt larmknappen lite charmigt sådär också... :)

Men natten är lång och nu skall jag göra viktigheter!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0