Batman-drunk

Måndag åter och helgen slut. Igår vart man med Jimmy på gode gamle ekerö.
     Dagen vart lång, under lunchen sprack min käre väska i matsalen, det var roligt det.. Sen gick brandlarmet och därmed vart halva engelskalektionen bortblåst!

Så åkte man in till centralen och väntade på en viss person, spänningen är olidlig. När jag stod där och väntade kom det fram en fin liten person och undrade var jag köpt mina sockor. Vi konverserade lite glatt om sockorna tills tidigare nämnd kom.
     Denne någon var käre Louise, http://www.lousie.blogg.se/, som jag vandrade runt med i staden under en period. Så vandrade vi hem till mig och nu sitter vi här, mätta och glada.. Ack.

 
Där har vi oss en charmighet. Typ glädjedödaren och medlidaren :).


Gilla gilla :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag heter nite alls sådär! .o

2009-01-28 @ 16:03:42
URL: http://lousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0