hemma är jag

Trevliga tider var det i skåne, sov i lilla kalmar söndag till måndag, undersökte kalmars slott, råkade mig in i något stängt torn..
     Sen en 6 timmar biltur hem och så var det bil direkt till ekerö! Så var jag med Jimmy från måndag kväll tills idag, vi har bland annat varit feta med grill och glass, sorbet, inte en favorit när bitar av mango i inte! Så var jag lite sådär ovanligt klumpig, som jag i vanliga fall ju aldrig är, och spillde kanske ett glas cola på tangentbordet och därmed förstörde det lite.. Men.

     Idag var det hem, fette taccos, så träffa Linn! Till kista bar det av, vidare till stan att fetta ännu lite till på Burger King. Så vandrade vi oss aktivt hem, åt lite bullar och sedan var det hem för lilla Linn.....! Men nu sitter jag här och njuter bulle med te och csi eller vad det nu råkar vara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0