booyeah

Shitespommesfrites. 
     Igår hände det första lilla intagningsprovet och det hände på Kulturamaskola. Jag åkte med lilla Lydia och Tova, som skulle prova sig in på gitarr. Så vi satt ett tag, sedan var det tid. Jag togs då in först av dom väntandes. I rummet fanns en man bakom ett piano, en mick och ett bord med tre folk bakom. Började med att man fick sjunga en sång, utan ljud till, usch..., sen babababab till blues, och vidare.... Vill ni veta mer?

     Synd, får ni inte. Nu är iallafall onsdag och idag var jag i skolan och sedan gick jag med Andrea genom stan, genom gamla stan, och åkte sedan till hägersten. Så tog jag mig hem och korsstygnade, ja, det är förbaskad kul det. Så till pappa. Middagstajm. Där hade vi lite Johnny Cash moments och sen åktes det hem.

Fan vad kul och spännade och läsvärt....! 
     Hihih, hejdå.


Johnny Cash, June Carter - Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0