i hate the way you want me to be



     Hihihih, Trap - The Cure.

Från söndag - var jag med Jimmy lite, sen skulle han iväg på Metallica, som sorgligen och dramatiskt sett var inställd. Men mer än så vet jag då inte... B r a i n y.
I går, måndag that is, var jag i min skolbyggnad och under förmiddagen blev vi utlärda hlr...! shiet. Jag tror att det huvudpunkten där var när Tintin örfilade den där dockan man ska öva på.. :) :) :). Sen åkte jag med Andrea och hade en takeaway fika och så vidare till ekerö där jag spenderade natten till idag, tisdag då man hade en ledig förmiddag. Fast man mötte ju ändå upp med Andrea och hade musik, hihihihihihih.
     Sen var skolan slut och då gick man runt lite ute och sen gick man hem och hade ont i huvudet resten av dagen också... Men tralalalalalal.

Kommentarer
Postat av: the cool one in pyjamas.. you know..

hej angelina..

2009-03-12 @ 22:13:14
Postat av: jag.

hej du cooling i pyjamas.. whom i know..

2009-03-16 @ 16:35:14
URL: http://iareang.blogg.se/
Postat av: the cool one in pyjamas.. you know..

:) vet du vem det är! eller is it creepy?

2009-03-24 @ 18:13:38
Postat av: the cool one in pyjamas.. you know..

:) vet du vem det är! eller is it creepy?

2009-03-24 @ 18:57:57
Postat av: jag.

hiihiih, jag vet inte vem det är nej, men i have mina funderingar...!

2009-03-29 @ 13:21:51
Postat av: L

ooh, bra!!! Du borde veta...............

2009-05-23 @ 18:54:08
URL: http://musique4real.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0