sammanfattning....!

Jamen människor, nu har det gått dagar och man är inne på veckas tolv redan. Man kan ju lista upp dagarna jag missat att skriva in, av allas stora intresse att höra.....!

     Onsdag - Man spenderade dagen med söta lilla Hanna i spånga, dagen gick med spelande och med andra ord, alltid lika roligt! :)
Torsdag -  Jag låg hemma och var sjukling med vad jag inte minns, men låter ganska logiskt om man skulle säga ont i halsen. Man hade ju svullna halsmandlar och jösse, det fick folk veta av på fredag då jag måste sagt det minst tjugo gånger..
Så, sedan på fredag var jag åter i skolan och man gjorde det lilla engelska nationella. Det kan man inte precis kalla sig ensam om att ha gjort...! Det var lätt som en pannkaksliknande plätt och sen gällde sista lektionerna och sen, hela resten av dagen var jag med Patric, Tilda och Simon. Vi åt dinner i hötoorgshallarna eller vad dom nu skulle få för sig att heta och sedan bio, tror hemma värst, borta bäst.. :) 
     Och lördag, wiiie. Flickan och pojkan sov in my lägenhet och sedan kom det någon flicka vid namn Erik under dagen och tillsammans åkte vi alla till spånga! Jag sa farväl till människorna och åkte vidare till darling Lydia, Lydia, Lyyydia (8)... Vi var feta och köpte lite candy och kollade på en otroligt inte alls töntig film :) :).  Sen åkte vi med Lydias far, hennes syster och systers kompis som jag tror heter Axel?.. (a) till ........
Bada bada bada badoooo
José Gonzaléz konserten i Uppsala, woh!
     Den var underbart mysig och bra och sedan åkte vi hem och sov hos Lydiaflickan.

Och Söndag åkte jag till ekerö och spenderade tid med Jimmy. Hans morfar verkade fylla sextio, grattis herre, och några av hans små släktingar kom över på middag, då man fortfarande var kvar.. Det blev tårta och sedan åkte vi två små barn till söder and spent the night. 

wiiiiie.                 
                Sötsakerna då...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0