sportlov

Där gick det en vecka, och här är den i snabbspel;

Fredag-måndag - Lugna tag med Jimmy.
     Tisdag - Jims kusin Alex fyller härliga 21 och man åker till sundbyberg där det firas. Man följde ju på lite fint sådär :).
        Och, tisdag var även 24 februari, vilket gör något till ett halvår! ;o
Onsdag - Begravning, respect till detta och jag kände inte människan såväl som alls, men ja. Denna dag fyller även Lydia år, cong-cong-congratulations.
     Torsdag - Åkte hem från Jims ekerö och träffade Liiiinn. Vi hade feta fina stunder, dans, och sedan gällde poker med Jimmy och Anders. Trevlans.
Fredag - Jani, en viss pojke träffades och vas med.
Lördag - Jimmy, den vissa pojken som varits med dagen innan åkte hem och jag träffade Tilda och Louise, de tösarna. Vi spenderade tider i stan, fikade på Sandy's. Så skiljdes vi åt, jag åkte hem. Louise kom, vi åkte till spånga. Var i spånga, träffade Lydia. Flickorna följde med till mig, Tilda kom lite senare och slumberparty, woh woh woh.
     Söndag - Oh lord, idag! Förmiddag - Louise och Lydia åkte hem. Tilda och jag åkte runt, det togs till spånga och sen för mig till ekerö. Kul eftermiddag hos Jimmy och så far det hem. 
   
Inget mer lov, och nu varar skola :).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0